Noutăți Economie

„Viorica Cosmetic” - cel mai promițător participant al expoziției „Fabricat în Moldova”

„Viorica Cosmetic” participă la cea de-al XV-a expoziție«Fabricat în Moldova", organizată pe teritoriul Centrului Internațional de Expoziții „Moldexpo”, în perioada 3-7 februarie. Pe standul Companiei pot fi văzute atît tradiționalele linii de cosmetice și parfumerie care şi-au demonstrat eficienţa, cît și inovațiile absolute, relatează NOI.md.

„Suntem participanți tradiționali ai acestei expoziții, și pentru noi este important, în primul rînd, să demonstrăm că progresăm, ne dezvoltăm, prezentînd produsele noi. Sîntem convinși că produsele noastre cresc împreună cu clienții noștri, pornind din copilărie, de la brandurile „Bebeluș”, „Victoraș”, „Victorița”, și pînă la vîrsta înaintată: cremele de la 45 ani și în sus”, a comunicat pentru NOI.md PR-managerul Companiei, Vladimir Tokmajevski.

Potrivit sursei, vizitatorii expoziției vor putea să achiziționeze inovațiile cosmetice: șampoane, creme, măști, precum și seriile înnoite și îmbunătățite de parfumerie, concepute atît pentru bărbați, cît și pentru femei. Pe parcursul ultimului an Compania și-a extins rețeaua de magazine de firmă, în prezent aceasta are 17 de magazine în întreaga republică dar, potrivit angajaților Companiei, nu se va limita la aceasta și pe viitor rețeaua se va mai extinde.

„Ne-am propus obiective serioase: să intrăm în orice casă, să fim mai aproape de fiecare dintre clienții noștri. Cred că acest an va fi unul interesant nu numai pentru noi în calitate de Companie, dar și pentru vizitatorii noștri. În cadrul acestui eveniment au fost lansate cîteva promoții de proporții. Nu vom dezvălui secretele –aceasta va fi o surpriză, dar în viitorul apropiat, cînd veți intra în magazine, căutați produsele „Viorica-Cosmetic” și norocul vă va surîde!”, a adăugat PR-managerul, Vladimir Tokmajevski.